Frustrācija

Šodien bez patīkamām lietām (DF kūka) darīju arī dažas ne tik patīkamas lietas, kā OCTA un e-talona lietu sakārtošana. Misēklis ar divām vienādajām picām (pārpratām viesmīles jautājumu – tas bija “Vienādas?”, nevis “Lielās?”) laikam gan nav atsevišķas rindkopas cienīgs.

Ar (šoreiz, cerams, ka pamatotu) optimismu prātā izvēlējos lētāko OCTA piedāvājumu, kas bija gandrīz divas reizes lētāk kā decembrī pirktā turpat pie CSDD. Mazliet samulsināja, ka ne šajā lapā, ne arī apdrošinātāja mājaslapā nevarēju atrast informāciju par to, kas tad īsti ietilpst pakalpojumā, ko pērku. Iespējams, ka atbildi man būtu jāmeklē attiecīgajā likumā, taču ceru, ka nebūs nepieciešamības par to vispār raizēties.

Savukārt e-talona atlaižu statusa atjaunināšana izvērtās par sava veida bēdu leju. Pirmoreiz, kad nācās to darīt, sadabūju izziņu studentu servisā un gāju uz 1. kasi autoostā, kur uzzināju, ka pietiek ar pagarinātu studenta apliecību, un statuss tika atjaunots uz gadu. Otrreiz jau nācās pastāvēt teju pusstundu garā rindā pie RS kases, kas nu jau bija izvietota autoostas ārpusē, un iedot savu apliecību un e-talonu, pie tam laimīgi noskatoties uz krietni garāko un lēnāko rindu pie klientu centra durvīm.

Taču šoreiz, nopriecājies par to, ka pie kases rindas vispār nav, jau sniedzos ielikt savu kartīšu komplektu atvilknē, pretī saņēmu norādījumus vairākās valodās reizē, ka man jādodas uz klientu centru. Iegāju pa durvīm blakus kasei, apsēdos uz krēsla, jo pāris cilvēki jau bija priekšā, un pēc mirkļa apsargs pajautāja, vai es vēlos “pagarināt studentu atlaides”, un norādīja man uz galda stāvošo veidlapu virzienā. Cītīgi aizpildīju minēto A4 lapu no abām pusēm, ierakstot tādas lietas kā, piemēram, sava e-talona numuru, LU adresi, studenta apliecības izdevējiestādi (un datumu), kā arī parakstoties zem lēmuma, kurš vēl nav pieņemts, devos pie atbrīvojušās darbinieces. Tā piedevām vēl palūdza personu apliecinošu dokumentu (jāpiebilst, ka e-talonam ir vārds un fotogrāfija, bet studentu apliecībai – vārds, fotogrāfija un personas kods), uz studenta apliecību, šķiet, īsti pat nepaskatījās, ierakstīja pāris vārdus manā veidlapā un atdeva visas kartes atpakaļ, piebilstot, ka pagarināts esot līdz 1. oktobrim.

Tā nu manu skaisto sapni par ērtu sabiedriskā transporta izmantošanu (e-talonu papildinu internetā kopš pašiem pirmsākumiem, šķiet, divreiz esmu izmantojis uzpildes automātu tunelī zem 13. janvāra ielas, jo steidzos) mazliet sagrāva birokrātiskais aparāts. Ir taču visādi e-pakalpojumi, kuros var pat pieteikties studijām centralizēti vairākās augstskolās reizē, vai tiešām ir grūti šādus datus (ar manu piekrišanu) iegūt automātiski?

Iedrukāts iekš Auto, Sāpe ar birkām , , , , . Ieliec grāmatzīmi uz pastāvīgo saiti.

Pateikt kaut ko

E-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki atzīmēti ar *

*

Var lietot HTML birkas un atribūtus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Draugiem.lv pase